۱ پاسخ

گوشت و جدا میپزم
بلغور گندم جدا
بعد باهم قاطی میکنم می‌زارم قشنگ جا بیوفته
همسر من شکر و موقع خوردن می‌ریزه فقط

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۱ سالگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۷ ماهگی
مامان مهیار مامان مهیار ۱۴ ماهگی
مامان سامین مامان سامین ۱۷ ماهگی