سلام خانوما اسم ترمه قشنگه؟؟؟؟

۱۰ پاسخ

من بدون اینکه زیر بغلت هندونه بدم نظرم گفتم چون بچه میره مدرسه فردا وارد اجتماع میشه شاید از اسمش خجالت بکشه. انقد اسم دختر قشنگ بزار آروین بزار یکتا یگانه ترنم آوا دلوین

خیلی قدیم هست آدم یاد پارچه میندازه

سلام اره عزیزم به نظرم اسم اصیل و قشنگی

سلام شما اسم بچتون رو ترمه انتخاب کردید؟اسم دختر من ترمه ست .هر کی میشنوه میگه چه قدر لطیف و زیباو اصیل

آره خیلی

عالیه😍

بله عزیزم خیلی قشنگه

آره خیلی 😍

اهومممممم

اره😍ترمه و ترنم ...

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ ماهگی
مامان فندقکم مامان فندقکم ۴ ماهگی
مامان 💓یسنا  تودلی💙 مامان 💓یسنا تودلی💙 ۱۰ ماهگی
مامان 💙سام‌وبرسام💙 مامان 💙سام‌وبرسام💙 ۲ ماهگی
مامان رسا 🥹 مامان رسا 🥹 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیستم بارداری
مامان گومبولی مامان گومبولی ۸ ماهگی
مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی
مامان یاسان مامان یاسان روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلیم🐣🦋 مامان تو دلیم🐣🦋 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دخمل نازم مامان دخمل نازم روزهای ابتدایی تولد
مامان نخود💗💗لاوین مامان نخود💗💗لاوین روزهای ابتدایی تولد