دوستان پیش ۲،اجباری؟نمیشه مهد فرستاد به جا پیش۲؟

۹ پاسخ

اجبار ندارن اما خیلی حیفه سال مدرسه خودت اذیت میشی عزیزم

بله اجباریه،مدرسه برای ثبت نام کلاس اول گواهی پیش ۲ رو میخواد ازتون

مامان علیرضا شما پسرتون و میفرستادید کلاس قران؟؟

پیش دو اجباریه چون اماده میشن برا مدرسه

خوب مهد بزار پیش ۲دیگه

ولی برن خوبه برا مدرسه امادگی دارن

پیش ۲ک میگن اجباری

پیش ۱ همون مهد پیش ۲ اجباری

هیچ پیشی اجباری نیست

سوال های مرتبط

مامان قهرمان مامان قهرمان ۵ سالگی
چندروز دارم میبینم خیلی ها اینجا سوال میپرسن که پیش دبستانی 2 اجباری هست یا نه، ایا بچه هایی که امسال باید بروند پیش دبستانی الان باید ثبت نام کنیم یا نه؟
من خودم مربی پیش دبستانی هستم، وبا توجه به اطلاعاتی که دارم، پیش دبستانی اجباری نیست وشما تا اواخر شهریور یا حتی اوایل مهرماه میتونید بچه هاتون رو پیش دبستانی ثبت نام کنید ولی اجباری نیست وفقط برای ثبت نام کلاس اول اون نامه سنجش نیاز هست که به وقتش میتونید اسم بچه هاتون رو از طریق کافی نت توی سامانه سنجش ثبت کنید وبعد از مراحل سنجش یه نامه میدند که اون برای ثبت نام کلاس اول نیاز هست
اگر قراره پیش دبستانی اجباری باشه باید پیش دبستانی دولتی هم باشه تا والدینی که توی هزینه مشکل دارند بتونن بچه هاشون رو توی پیش دبستانی دولتی ثبت نام کنند
الان مدیران مهدکودک برای اینکه پثل بیشتری به جیب بزنن میگن اجباریه، یا میگن ظرفیت داره تکمیل میشه و با ترفند خودشون والدین رو ترغیب میکنن که ثبت نام کنند