۴ پاسخ

داخل مطب زیاد نیس، بیرون خیلی میگیرن، یکی دو تومن واسه سونو ها میگیرن، داخل مطب همون دویست سیصد

من جایی رفتم سونو انجام داد اونجام اکوقلب کرفتن با همون هزینه سونو بوذ جدا حساب نکردن ۱۷۴تومن بود اونم با بیمه تکمیلی مون رایگان انجام دادن

۴۰۰ دادم بدون بیمه

من فردا میرم نمی‌دونم چقدر داخل مطبش دستگاه داره

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته چهاردهم بارداری
مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه ۱ ماهگی
مامان 🦁☀️👑 مامان 🦁☀️👑 هفته بیست‌وپنجم بارداری