خانما سونو وزن کی باید برم؟

۴ پاسخ

من یکی ۲۸ رفتم یکی ام ۲۹ البته دومی رو چون تکون نمی‌خورد رفتم وزنشم گف

۳۱هفته یا ۳۲هفته

به من امروز وقت داده. ۲۷ هفته و ۲ روزم. و فکر میکنم اولین سونو وزن تا ۳۲ هفته هست

هفتگی خوبه ٣١. ٣٢.

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی
مامان باردارم مامان باردارم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان 💕عزیزِدلم💕 مامان 💕عزیزِدلم💕 ۶ ماهگی
مامان هـــوراد🐣 مامان هـــوراد🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان گندم مامان گندم ۳ ماهگی
مامان جانان🎀 مامان جانان🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آدرین💙آرنیکا🩷 مامان آدرین💙آرنیکا🩷 ۲ ماهگی
مامان رایان🩵نی نی🩷 مامان رایان🩵نی نی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نارگیل کوچولو🥥 مامان نارگیل کوچولو🥥 ۱۳ ماهگی