۳ پاسخ

دو دست واسه هر کدوم ب نظرم دو صفر بگیریم بعد دو دست صفر بعدم دیگ ۱ و اینام بستگی ب جامون داره دیگ هر چی جا شد تابستونه بیشتررسعی کنیم باید نخی و راحتی بگیریم واسه خونه ک راحت باشن

دوقلو ها چون کوچیک هستن بعدش فوری رشد میکنن خیلی لباس نگیر

من میخوام دو دست برا هر کدوم بگیرم تا ب دنیا بیان چون تا سایز تو دستمون نباشه نمیشه زیاد لباس بگیریم برا بچه اولم خیلی گرفتم بیشتری بی استفاده موند

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچلو مامان فندق کوچلو هفته سی‌وششم بارداری