شرایط انومالی چیه و هزینش چقدر بود براتون ؟

۳ پاسخ

آزمایشش ۳تومن شد سونو ۲تومن با بیمه سلامت شرایط خاصی نداره فقط رفتی سونو حتما ی چیز شیرین با خودت ببر ک ی وقت بچه تکون نخورد بخوری تکون بخوره آزمایشش هم میگن بهتره ناشتا باشی برو این هفته جفتش رو انجام بده واس من خورد ب تعطیلات دیر رفتم

باید حالت ادرار داشته باشی عزیزم 2800هزینه شد

ی سونوگرافی معمولی ک قبلش ی چیز شیرین میخورین من رانی کیک خوردم مثانه نیاز نیست پر باشه از من یک ملییون و۷۰شد البته بیمه تکمیلی داشتم

سوال های مرتبط

مامان شاپرک مامان شاپرک هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فسقلی هام💙🩷 مامان فسقلی هام💙🩷 ۶ ماهگی
مامان ماهوروماهراد🍋 مامان ماهوروماهراد🍋 ۶ ماهگی
مامان جوجوم مامان جوجوم هفته سی‌وششم بارداری