خانوما قندم چطوره استرس دارم تا برم دکترم

تصویر
۸ پاسخ

۹۴زده خوبه ولی مراعات کن که بیاد زیر ۹۲ گلم.

قند ناشتات باید زیر ۹۲ باشه

رعایت کن ‌ ناشتا و یه ساعتت یکم بالا

منم فردا جوابشو میگیرم ایشالاه برا منم نرمال باشه

خوبه
نگران نباش
ولی مواظبت کن

نرماله
منم امروز رفتم، یکم استرس دارم تا جوابش حاضر بشه

همه چی نرماله عزیزم

نرمالی دیگ کنارش رنج نرمال زده

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم🩷❤️ مامان تو دلیم🩷❤️ ۳ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۸ ماهگی
مامان هدیه مشهد مامان هدیه مشهد ۵ ماهگی
مامان فندقم🌰 مامان فندقم🌰 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق ۱۰ ماهگی
سحر سحر قصد بارداری
مامان دلا مامان دلا ۶ ماهگی
مامان سلنا دلانا👭💗💗 مامان سلنا دلانا👭💗💗 ۵ ماهگی
مامان سلنا دلانا👭💗💗 مامان سلنا دلانا👭💗💗 ۵ ماهگی
مامان هایلین کوچولو مامان هایلین کوچولو ۶ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۷ ماهگی
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی