خربزه مجازه؟.

۶ پاسخ

منه آدم بزرگ خربزه میخورم گلوم کیپ میشه
بچه رو نمیدونم🫥

خربزه کیوی توت فرنگی حساسیت زان بهتره بعد یکسالگی

من به دخترم پوره گلابی و انبه میدادم عاشقش بود یا پوره سیب و موز
خبلی دستور ها هس که سن مجازشم ذکر شده طبق سنش بده
ولی آلو شیرین مدل سیاهش خیلی خوشمزه و شیرینه واسه گوارشم عالیه

رفلاکس میاره و الرژن هست
هندونه بده
گلابی
الو
انبه
سیب و موز

هشت تا ده ماهگی

خربزه الرژی رو تحریک میکنه ترجیحا ندی بهتره

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۱ سالگی
مامان سارینا مامان سارینا ۱ سالگی
مامان ویهان نفسم مامان ویهان نفسم ۱۷ ماهگی
مامان 🩷Mahva🩷 مامان 🩷Mahva🩷 ۱ سالگی
مامان محمدآریا مامان محمدآریا ۱ سالگی
مامان دیانا خانوم مامان دیانا خانوم ۱ سالگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱ سالگی
مامان دلوینم🫀 مامان دلوینم🫀 ۱ سالگی
مامان شازده پسر💚😍 مامان شازده پسر💚😍 ۱ سالگی
مامان نی نی 👶 مامان نی نی 👶 ۱ سالگی