خانما پوار بینی اوکیه؟

تصویر
۱۱ پاسخ

آره از منم همینه رنگ سفیدش

من بیبی لند گرفتم ، خواهرشوهرم معرفی کرد گفت عالیه

اسم مارکشو می شه بگی

اره بدرد میخوره

ارههه عالیه

😐من نگرفتم حتما لازمه ؟
مگ بیمارستان خودش نداره

این چیه دیگه

من گرفتم ولی به کارم نیومد فقط اسپری میزدم بینیش خودش خالی میشد

منم همین رنگی گرفتم

من برقی شو گرفتم

ارههه کاربردیه

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان زهراکوچولو مامان زهراکوچولو ۱۰ ماهگی
مامان ماهان و ماهلین مامان ماهان و ماهلین ۶ ماهگی
مامان حامی جونم💙⚽️🧢 مامان حامی جونم💙⚽️🧢 ۷ ماهگی
مامان مهوا 🩷 مامان مهوا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری