سلام دوروزازپرگذشته کی تست انجام بدم

۴ پاسخ

باشه یکشنبه تست انجام میدم

بزن اگه باردار باشی صد در صد نشون میده

بزار ۴ روز بگذره من با اینکه الان ۳ روز گذشته و همیشه منظم بودم و کلی علائم دارم تستم‌منفی میخوام تا شنبه صبر کنم دوباره تست بزنم

تا ۱۰ روز بعد موعدت تست بیبی چک بده

سوال های مرتبط

مامان گل پسر🩵 مامان گل پسر🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان عشق دوقلو🧅 مامان عشق دوقلو🧅 هفته هفدهم بارداری
مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری