تا قبل اینکه راه بره بهترین زمانه
بعد یکسالگی فقط باید دنبالش بدو کنیم🤣🤣
منم دختر بزرگمو دو ماهش بود بردم مشهد
چند ماه دیگه بهار میریم مشهد ین دخترمو میبرم ایشاله
شرایط جنگی بود ۸روزگی رفتم شهرستان
برا عیدممیرمشمال
ما که یک روزگی آوردیم شهرستان
۲ ماهش بود رفتیم شمال😂
من دو هفتگی ۵ ۶ ساعت راه بردمش
اومدیم خونه مامانم
من 32روزگی سفر 4ساعته با ماشین
من مجبور شدم بخاطر شرایط جنگ بیام شهرستان ولی به نظرم شش ماه به بعد بهتره
خودم قصدم شش ماه به بعد بود
من که بخاطر نوزاد موندم تهران تو این جنگ
من دوهفتگی اومدم شمال باز رفتم تهران الان باز اومدم شمال
من ۲۵روزبود بردباماشین از تبریز به شمال البته جایزه خیلی دور😁
بنظر من بچه تا شیرخوارهست سفرباهاش راحته وقتی غذاخورمیشه باید براش غذای مخصوص بپزی و سخته سفربری من پسرم پنج ماهه بود رفتم راحت بود یکسالگی و یکسال و دوماه رفتم پدرموووو درآورد مخصوصا ک نوپا بود واااای عذاب الهی بود اون دوتا سفر برام😵💫😵💫😵💫
البته اگر بچه ت تو ماشین میخابه راحتی اگر بدماشینه نری بهتره
منم پسرم بیست روزش بود رفتم قشم 😉
من الان شرایط بدتر شه باید برم تو ۶ روزگی://///
هرزمان که خودتون توان و صبرشو داشته باشین من دوهفته بچمو بردم از مشهد تا شمال بعدش چهارماه که تا زمانی که ماشین حرکت بود ساکت بود وامیستاد نق میزد
بستگی به خوده نوزاد داره که تو ماشین آروم باشه بهونه نگیره به شرایط جایی که میرید امکاناتش خوب باشه همه چی در دسترس باشه خیلی خارج شهر نباشه
از سه ماهگی
من که از یک ماهگی بردم
من برا عید بردمش شمال
ماه بعدشم می برم مشهد 😂
الان بری راحت تری چون همش خوابه
مسافرت دور ک من از ۶ ماه ب بعد قصددارم ببرم
ما که از دوماهگی بردیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.