خانما با نوزاد ۲ ماهه میشه سفر رفت؟

۱۶ پاسخ

منم‌میخوام اردیبهشت برم، جایی بخوام برم آغوشی خوبه؟

بهتره نری بزار حداقل ۵ ماهش بشه بتونه بشینه

طوری نمیشه ولی خود آدم اذیت میشه

میشه رفت ولی سخته

با ماشین شخصی خوبه بذارش توی کریر و خودتم پیشش بشین

بستگی ب خودت داره .میتونی
وکرنه با هر بچه ی میشه رفت

من ک نمیرم اذیت میشم

به سختی 🥹

نه کوفت آدم میشه😂

من که رفتم ولی سخته خیلی

من با بچه۱۰روزه رفتم😁🙈

با ماشین خودت بری بهتره، ماشین بیرون و قطار بدبختیه

میشه ولی خیلی مراقب باش

من با ۴ ماهه مشهد رفتم. یکم دردسر داره ولی میشه

من با ۲۰ روزه رفتم😂

چرا نشه میشه

سوال های مرتبط

مامان اُمیدِ زندگیم مامان اُمیدِ زندگیم روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه🫀🧿 مامان پناه🫀🧿 ۱۱ ماهگی
مامان مامان گل دخترا مامان مامان گل دخترا ۳ ماهگی