منممیخوام اردیبهشت برم، جایی بخوام برم آغوشی خوبه؟
بهتره نری بزار حداقل ۵ ماهش بشه بتونه بشینه
طوری نمیشه ولی خود آدم اذیت میشه
میشه رفت ولی سخته
با ماشین شخصی خوبه بذارش توی کریر و خودتم پیشش بشین
بستگی ب خودت داره .میتونی
وکرنه با هر بچه ی میشه رفت
من ک نمیرم اذیت میشم
به سختی 🥹
نه کوفت آدم میشه😂
من که رفتم ولی سخته خیلی
من با بچه۱۰روزه رفتم😁🙈
با ماشین خودت بری بهتره، ماشین بیرون و قطار بدبختیه
میشه ولی خیلی مراقب باش
من با ۴ ماهه مشهد رفتم. یکم دردسر داره ولی میشه
من با ۲۰ روزه رفتم😂
چرا نشه میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.