خانما نوزاد ۲ ماهه هم سرمابخوره بستری میکنن؟

۵ پاسخ

اره پسر من بدنیا اومد رفت ان ای سی یو اونجا یه بچه ۵۰روزه بخاطر سرماخوردگی بستری بود

آره وقتی پسرم بیمارستان بستری بود یه بچه ۲ ماهه آوردن بخاطر سرماخوردگی کنار اتاق ما بستری کردن

اگه تو ی دقیقه بیشتر از ۵۰ تا نفس بکشه و موقع نفس کشیدن زیر دنده هاش چاله بیفته باید بستری شه

اگ شرایطش خوب نباشه اره پسر منم دوماهگی سرماخورد دکتر نامه بستری داد گف اگ تا ۳ روز دیگ بهتر نشد ببرش بستری کن ولی من نبردم چون ن بدتر شد ن بهتر همونطوری بود

اگه نیاز به بستری داشته باشه اره

سوال های مرتبط

مامان نی نی🤎🐻🍩 مامان نی نی🤎🐻🍩 ۴ ماهگی
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی