اره پسر من بدنیا اومد رفت ان ای سی یو اونجا یه بچه ۵۰روزه بخاطر سرماخوردگی بستری بود
آره وقتی پسرم بیمارستان بستری بود یه بچه ۲ ماهه آوردن بخاطر سرماخوردگی کنار اتاق ما بستری کردن
اگه تو ی دقیقه بیشتر از ۵۰ تا نفس بکشه و موقع نفس کشیدن زیر دنده هاش چاله بیفته باید بستری شه
اگ شرایطش خوب نباشه اره پسر منم دوماهگی سرماخورد دکتر نامه بستری داد گف اگ تا ۳ روز دیگ بهتر نشد ببرش بستری کن ولی من نبردم چون ن بدتر شد ن بهتر همونطوری بود
اگه نیاز به بستری داشته باشه اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.