مامانا شربت گلاب برای هفته ی من ضرر ک نداره؟؟

۶ پاسخ

سلام دوستان هفته هفت هستم اشکال نداره انار بخورم میگن بچه رو سیاه میکنه درسته؟؟

گلاب نخور عزیزم باعث انقباظات رحمی میشه

شربت خاکشیر چجورعزیزان من۲۲هفتم

چرا عزیزم من شنیدم که میگن ضرر داره مصرف زیادش چون طبع گلاب گرمه حالا یه لیوان شربت چیزی نمیکنه بخور ولی کمتر بخور

گلاب ممنوعه

اگ گلاب اصل باشه ممکنه گرم باشه زیادیش خطرداره در حد ی لیوان کشکل نداره

سوال های مرتبط

مامان خدا داد مامان خدا داد ۳ ماهگی
مامان هلنا و محمدحامی مامان هلنا و محمدحامی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دخملی و پسری مامان دخملی و پسری هفته بیست‌وسوم بارداری