۴ پاسخ

حتما هر روز فولیک اسید بخور و ازمایش بده. حتی میتونی ازمایشو چهل و هشت ساعت بعد تکرار کنی چون به احتمال زیاد دکتر میگه تکرار بشه

آزمایش بده اگه مثبت شد تحت نظر دکتر باش

یه آزمایش خون بده ،برو دکتر زنان

آزمایش بعدشم دکتر

سوال های مرتبط

مامان کیاشا وپرنسا❤ مامان کیاشا وپرنسا❤ روزهای ابتدایی تولد