خانمهاشماهم توبارداری ترشی میخوریدضرری نداره؟؟

۸ پاسخ

من که از همون اول میخوردم الانم ادامه داره....هرچیزی به اندازه خورده بشه هیچ‌ضرری نداره

شب روز میخورم

من از روز اول میخورم

والا من ویارم وضد تهوعم فقط ترشی بامجون، لیته، ماست ترش، لیمو، نارنج بوده وهست اگر نخورم زنده نمیمونم خصوصا ماههای اول، الان ی کم آب قاطیش میکنم بخاطر اسید معدم

من میخورم🤭اصلا نمیتونم جلو خودمو بگیرم.الانم با یادش دهنم اب افتاد... به اندازه بخوری ضرر نداره.

من بهداشت بهم گفت نخورم

نه...ولی سری بعدش کمتر بخور ترشی زیادی بده

👀ویار من ترشی بودددا کیلو کیلو بدن میخورممم

سوال های مرتبط

مامان موطلایی 👶🌹♥️ مامان موطلایی 👶🌹♥️ ۶ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان کسری وبین راهی مامان کسری وبین راهی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دوگل دختر🩷🎀 مامان دوگل دختر🩷🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان خوشگلکم مامان خوشگلکم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کوروش جان👶🏻❤️ مامان کوروش جان👶🏻❤️ ۱ ماهگی
مامان فرهان مامان فرهان روزهای ابتدایی تولد