سلام مامانا تو هفته ی 25وزن نی نی 700گرم خوبه یا ضعیفه؟؟

۶ پاسخ

خوبه . البته مونده ب صدک ... دکترت چیزی نگفت؟؟

اره خوبه

خوبه عزیزم

وزنی که گهواره میزنه خوبه..با اون مقایسه کن

فکر کنم کمه طبق صدک باید ببینی

خوبه

سوال های مرتبط

مامان پسره نازم 💙🌱 مامان پسره نازم 💙🌱 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه کوچولو🩵 مامان جوجه کوچولو🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🤰👶ارسلان🫀👣 مامان 🤰👶ارسلان🫀👣 هفته بیست‌وسوم بارداری