مامانا رشد نی نی تو هفته من ۶۰۰گرم خوبه؟🥺🤗♥️

۸ پاسخ

اها یه سوال ازمایش دیابت چندهفته گرفته میشه ؟
همراهش سنوهم داره ؟

باسنو وزن جنین مشخص میشه؟

سونو وزن و آزمایش دیابت کی باید انجام بدیم

من ۲۳ هفته و۲ روز رفتم ۵۹۸ بود
شما دقیق چند هفتی رفتی؟

برای من هفته ۲۴
۶۸۱ گرم بود

عالیه من تو 24هفته رفتم 661بود

من 24هفته 600گرم بوددکتر گفت خوبه

خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🩵 مامان جوجه کوچولو🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرین💙 مامان آرین💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجو دِلا🎀 مامان جوجو دِلا🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌وپنجم بارداری