۲ پاسخ

نگران نباش عزیزم منم تا ۲ ماه اول درد زیر شکم داشتم طبیعیه؛اگ غیر قابل تحمل بود برات خطرناکه برو دکتر ؛وگرنه خیالت راحت

منم دارم این دردو نگرانم

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته نوزدهم بارداری