۲ پاسخ

لاکسی ژل رو بیش از حد بخوری کل روده ت رو خالی میکنه جوری ک دیگه معذرت میخپام آب از روده هات میاد من چندروز پیش یبوست گرفتم زیادی خوردم جوری شد ک بواسیرم دراومد از درد و‌ خونریزی ب خودم پیچیدم تا رفتم دکتر سرم سوزن زدم و کل روده هام ک خالی شد خوب شدم
کم بخور
اگ خیلی هم اسهال گرفتی نون خشکه بخور ک اب روده هاتو‌جمع کنه وگرن یهو ضعیف میشی

دلدرد چرا
برا چی خوردی شربتو؟

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان نفسی مامان نفسی ۱۳ ماهگی
مامان نجلاو ایلماه مامان نجلاو ایلماه ۲ ماهگی
مامان دل آرا مامان دل آرا ۷ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۱۲ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی