مامانا اکثرن واسه. غربالگری دوم چند هفته میرن

۱۳ پاسخ

من 19هفته رفتم

من ۱۸هفته۲روز رفتم

۱۷ هفته و ۵ روز رفتم

من ۱۷ هفته و ۱ روز رفتم همه چیزش هم تونست ببینه

نگران نباشید عزیزم کلا چند روز تاخیر اتفاق خاصی قرار نیس ایجاد کنه
این مسئولان بیسواد بهداشت الکی میترسونن آدم رو

18 هفته

منم ۱۷ هفته و شش روز رفتم

من که ۱۷هفته دو روز رفتم

من ۱۷ هفته ۶ روز رفتم
دکترم گفت

18 هفته واسه سونو بایذ برم

ب من گفت واسه ازمایشش 15 هفته برم

من دکترم فوق تخصصه ۱۸هفته داد بهم

۱۸هفته عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🧿🧿🧿🤰 مامان 🧿🧿🧿🤰 روزهای ابتدایی تولد
مامان الارز و الارا مامان الارز و الارا روزهای ابتدایی تولد
مامان ویهان🦕🩵💙🍼 مامان ویهان🦕🩵💙🍼 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان گردو👶🏻🎀 مامان گردو👶🏻🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری