۱۰ پاسخ

۱۸ هفته

از ۱۸تا ۲۲هفته
البته من خودم ۱۷هفته و ۵روز رفتم

من هیجده هفته و دوروز رفتم

من ۱۸ و ۲ روز رفتم

اخه من دكترم گف چند ازمايش و سونو اولت خوب بوده ازمايش دومي انجام ندادي هم مشكلي نيست

آزمایش ۱۵ هفته سونو ۱۸ هفته

منظورت آزمایش غربالگری دومه یا سنو آنومالی

خیلی واجبه؟

۱۸ هفته و دوسه روز بهترین زمانشه

۱۶هفتگی برای آزمایش،سونو هم از ۱۸هفتگی

سوال های مرتبط

مامان نینی😍🐣 مامان نینی😍🐣 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه‌خدا❤️ مامان هدیه‌خدا❤️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان سید علی مامان سید علی ۸ ماهگی