بازم منفی😢😢😢😢

تصویر
۴ پاسخ

انشالله ماه بعد

چند روز گذشته از موعدت؟

چقد گذشته برو ازمایش

اشکال نداره خواهر منم نا امیدم ولی منتظرم یه دلخوشی از خدا هستم🙏🏻انشالله جواب صبرمون رو میده

سوال های مرتبط

مامان دریا مامان دریا هفته پانزدهم بارداری
مامان دخمل🩷 مامان دخمل🩷 ۳ ماهگی
جوجه کوچولو🐣🌱 جوجه کوچولو🐣🌱 قصد بارداری
jojo jojo قصد بارداری
نازنین نازنین قصد بارداری
maila maila قصد بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها قصد بارداری
غزل🌷 غزل🌷 قصد بارداری
Sanay Sanay قصد بارداری
مامان تیام و کچل خان مامان تیام و کچل خان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیلماه مامان نیلماه هفته پنجم بارداری
مریم مریم قصد بارداری
پریسا پریسا قصد بارداری
NASIM NASIM قصد بارداری