بازم منفی😢😢😢

تصویر
۱۰ پاسخ

اینم کوچولوی من 😇

تصویر

بی بی چک بردی حمومش کردی😂
من تصمیم گرفتم اصلا تست نگیرم تا تاخیر ندارم نزنم

به بی بی اعتماد نکنیدمن پریشب زدم مدی هلث فوران دوتاخط افتادزیردقیقه امروزبی بی معلولی زدم منفی موندم کدومش راست

۱۶ سالته یه بچه هم داری ناراحتی تازه؟! ای بنده خدا چه زود شوهرت دادن

نازنین جون این علائمی که گفتی همش میتونه علائم پی ام اس باشه
از الان دلتو خوش نکنی بهتره. یهو میخوره تو ذوقت

چه قدر است منفی انرژی بدی داره من که دیگه نمی‌زنم تو همین هفته سه تا زدم منفی دیگه خسته شدم ..ولی شما خیلی زود زدی

عزیزم من سه روز تاخیر داشتم منفی نشون داد ...دوباره هفت روز منفی شد روز هشتم مثبت شد ...شما خیلی زود تست زدی

خیلیی زوده

زود زدی عزیزم بذار موعودت بزن

چه بی بی چک تمیزی😍😂

سوال های مرتبط

مامان دریا مامان دریا هفته پانزدهم بارداری
مامان دخمل🩷 مامان دخمل🩷 ۳ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی ۳ ماهگی
جوجه کوچولو🐣🌱 جوجه کوچولو🐣🌱 قصد بارداری
jojo jojo قصد بارداری
maila maila قصد بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها قصد بارداری
غزل🌷 غزل🌷 قصد بارداری
Sanay Sanay قصد بارداری
مامان تیام و کچل خان مامان تیام و کچل خان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیلماه مامان نیلماه هفته پنجم بارداری
مریم مریم قصد بارداری
پریسا پریسا قصد بارداری
NASIM NASIM قصد بارداری