بازم منفی😔.

تصویر
۵ پاسخ

گلم من مثل شما همش پیگیر بودم ببینم حامله هستم یا ن اما این ماه ۲ بار فقط اقدام کردم بعد سوزش ادار گرفتم دیگه نداشتم کلا رها کرده بودم منتظر بودم پریود بشم تا ماه بعد اقدام کنم تست زدم دیدم باردارم
شما هم دلی رها کن ن ب زبون دلی رها کن میشه

ان شاالله خدا حاجت همه چشم انتظارا رو بده

ایشالله بزودی میبینی مثبتشو

من ده سال منفی دیدم ..

اشکال نداره عزیزدلم اومیدت رو از دست نده خدا خیلی بزرگه

منم ۶ روز دگ مونده هیچ علائمی ندارم
خسته شدم بیشتر هم از مردم خستم هی بچه بچه

سوال های مرتبط

مامان دریا مامان دریا هفته پانزدهم بارداری
مامان دخمل🩷 مامان دخمل🩷 ۳ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی ۳ ماهگی
جوجه کوچولو🐣🌱 جوجه کوچولو🐣🌱 قصد بارداری
jojo jojo قصد بارداری
نازنین نازنین قصد بارداری
maila maila قصد بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها قصد بارداری
غزل🌷 غزل🌷 قصد بارداری
مامان تیام و کچل خان مامان تیام و کچل خان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیلماه مامان نیلماه هفته پنجم بارداری
مریم مریم قصد بارداری
پریسا پریسا قصد بارداری
NASIM NASIM قصد بارداری