گلم من مثل شما همش پیگیر بودم ببینم حامله هستم یا ن اما این ماه ۲ بار فقط اقدام کردم بعد سوزش ادار گرفتم دیگه نداشتم کلا رها کرده بودم منتظر بودم پریود بشم تا ماه بعد اقدام کنم تست زدم دیدم باردارم
شما هم دلی رها کن ن ب زبون دلی رها کن میشه
ان شاالله خدا حاجت همه چشم انتظارا رو بده
ایشالله بزودی میبینی مثبتشو
من ده سال منفی دیدم ..
اشکال نداره عزیزدلم اومیدت رو از دست نده خدا خیلی بزرگه
منم ۶ روز دگ مونده هیچ علائمی ندارم
خسته شدم بیشتر هم از مردم خستم هی بچه بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.