بازم منفی💔

تصویر
۷ پاسخ

عزیزم شما اهوازی هستین؟

بتای منم منفی شد😭💔🥲

ایشالله ماه دیگ ☺️

احتمالا زود زدی بزار۱۰روز از پریودیت بگذره

انشاالله ماه بعد خدا دلتو شاد کنه عزیزم

حکمتیه توکارخدا

انشلاه ماه بعد گلم

سوال های مرتبط

مامان دریا مامان دریا هفته پانزدهم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی ۳ ماهگی
جوجه کوچولو🐣🌱 جوجه کوچولو🐣🌱 قصد بارداری
jojo jojo قصد بارداری
نازنین نازنین قصد بارداری
maila maila قصد بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها قصد بارداری
غزل🌷 غزل🌷 قصد بارداری
Sanay Sanay قصد بارداری
مامان تیام و کچل خان مامان تیام و کچل خان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیلماه مامان نیلماه هفته پنجم بارداری
مریم مریم قصد بارداری
پریسا پریسا قصد بارداری
NASIM NASIM قصد بارداری