سلام عزیزان جواب سلفری اومده میاین نظر بدین

تصویر
۹ پاسخ

واقعا سلفری مد شده!!! دکترا بیکارن ، نشستن برا همه تجویز میکنن!!!

سلام عزیزم صفحه اول ریسک پایین زده و جنسیت نی‌نی دختره صفحه دومش هم بذار

سلفری چیه؟کی باید انجام بدیم؟هیچ نشندیم اینو

پرنسس كوچولوي عزيزمون سالمه شكر خدا انشالله كه دوران باقيمانده رو هم به سلامتي طي كنين باهم عزيزم و خدا حافظ و نگهدار همه ي ني ني ها باشه🙏🏻🩷💓

جنین دختر هست.

هیچ‌گونه ناهنجاری جدی کروموزومی شناسایی نشده.

همه نتایج در محدوده کم‌خطر هستن (Low Risk).

آزمایش به‌درستی انجام شده و قابل اعتماد هست.

برای چی سلفری انجام دادین عزیزم

همه چی خوبه نی نیتم دختره😍

به سلامتی و دل خوش.نی نی که پسره و خدا راشکر سالمه سالم

نینی دختره و سالمه شکرخدا😍😍

سوال های مرتبط

مامان نورا خانم🌞 مامان نورا خانم🌞 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجو ممد😍🫀💙 مامان جوجو ممد😍🫀💙 ۱ ماهگی
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان امیرحسین و یاسین❤️ مامان امیرحسین و یاسین❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان اقا برسام🩵🫧 مامان اقا برسام🩵🫧 هفته بیست‌وششم بارداری