خانما ۱۲۰۰ورزن جنین خوبه تووهفته من

۵ پاسخ

منم تو همین هفتم و وزن جنین۱۲۰۰بود

طبق این اندازه میگیرن دکترا

تصویر

آره نرماله

اره گلم خوبه

من دیر روز رفتم سونو ۵۷۰ گرم بود😅 بنظرت طبیعی تو هفته ی من🤔

سوال های مرتبط

مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وهفتم بارداری