سلام میگم مامانا من صبحونه زیاد ازاینا میخورم ضررنداره ؟!

تصویر
۵ پاسخ

بنظرم صبحانه طبیعی بخور ،اینا خوب نیست

چیه اینا؟

قند نداره؟

چی هست

منم همیشه میخورم 😍

سوال های مرتبط

مامان سیروان مامان سیروان ۳ ماهگی
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری