خانوما تو ۱۳هفتگی چه علائمی داشتین؟

۶ پاسخ

سردرد ، کیپ شدن بینی ، رفلاکس معده ، صعف ساق پا .

تکرر ادرار معده درد تهوع ولی کمتر سنگینی شکم انگار نافم داره کش میاد🥲

من این هفته سردرد و تکرر ادرار،بینی کیپ داشتم

سردرد و سرگیجه

هچی ازاول علائمی نبود😂

تهوع شدید بیزاری از غذا درد کشاله ران و زیر شکم احساس پریودی

سوال های مرتبط

مامان نیکان👶🏻💙 مامان نیکان👶🏻💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته چهاردهم بارداری
مامان نیکان مامان نیکان روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان آسناوسلنا مامان مامان آسناوسلنا روزهای ابتدایی تولد