۴ پاسخ

میشه منو لایک کنی جوابارو ببینم

منم گیگوز میدم فقط از وقتی اینو میدم مدفوعش سبز شده

دختر من زود به دنیا اومد دکتر بهش گیگوز داد و خیلی خوب بهش ساخت خداروشکر وزن گیریشم عالی بود گفت چون زود بدنیا اومده گیکوز سبکه اونو بده دخترمم غیر اون دوس نداشت

من داده بودم پسرم یبوست شد ک بنظرم اصلا خوشمزه نبود خوشم نیومد ولی نظر هرکسی فرق داره درمورد شیرخشکها.
گیگوز ونان از نظر سنگینی و وزن دهی توی یه رنج هستن

سوال های مرتبط

مامان باران و جانان♥️ مامان باران و جانان♥️ ۱۵ ماهگی
مامان محمدهیرا💙👶 مامان محمدهیرا💙👶 ۸ ماهگی
مامان ♡آقا مهدی یار♡ مامان ♡آقا مهدی یار♡ هفته چهاردهم بارداری
مامان هانا🍓 مامان هانا🍓 ۱۳ ماهگی
مامان نویان 😊نیهاد مامان نویان 😊نیهاد ۱۷ ماهگی
مامان عرشیا مامان عرشیا ۷ ماهگی