مامانا چکاپ اول بارداری و چندهفته دادید؟

۷ پاسخ

سلام مامانا من هم قرص قند میخورم هم تیرئید برای بچه ضرر نداره؟؟؟

من ۸هفته ازمایش دادم ولی هنوز جوابش اماده نشده

تا قبل از ده هفته باید بدی

من ۷ هفتم رفتم امروز

5هفته

۸ هفته

الان برو پیش دکترت تا ازمایش اول بارداری واست بنویسه

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سیزدهم بارداری
مامان محیا و 🍓 مامان محیا و 🍓 هفته یازدهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قندعسلم💕 مامان قندعسلم💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری