بچه ها قرص ستریزین تو بارداری خطرناکه؟

۵ پاسخ

آره خیلی

به منم دکتر گفت بخور آبریزش بینی داشتم ،سیتریزین ده خوردم

عزیزم منم سرما خوردم اوایل بارداری دکتر متخصص ریه بهم داد. من انقدر حساس بودم حضوری رفتم مطب ب پزشک زنان هم نشون دادم. اونم گفت اشکالی نداره. سیتریزین ۱۰ بود. البته من چند روز شبی یکی خوردم و بسته رو تموم نکردم. چندتا خوردم یکم رو ب راه شدم قطع کردم. قرص خوبیه سه چهار تا دونه بخوری جوابگو هست بقیه رو نخور

نخوررر

دکتر به من گفت نخور

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه  🥰💋 مامان جوجه 🥰💋 هفته سی‌ونهم بارداری