۴ پاسخ

چای با دارچین بخور

یه قرص هست مفنامیک اسید من اونو قبلا فقطم یدونه استفاده میکردم

فقط شیاف دیکلوفناک ۱۰۰ بزن اب رو اتیشه

وای من از دیروز تاحالا مردم انقد درد کشیدمممم

سوال های مرتبط

mah mah قصد بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته چهاردهم بارداری