خانمها بنظرتون ازمایش گلوکز نریم چی میشه؟

۷ پاسخ

برو حتما ، واسه خودت سختش نکن

من رفتم فقط خون و ادرار دادم ولی شربت نخوردم اونجا هم گفتن پزشکت نگفته بعدشم اجبار نیست همه بخورن ؟؟

اگه قندت بالا باشه متوجه نشی چی میشه عوارض دیابت بارداری رو گوگل سرچ کن هم برا خودت بده هم جنین

من رفتم دیروز برو حتما عزیز

آزمایش مهمیِ باید بری

بری بهتره

هم قندت چک میشه تیرویید عفونت ادراری و....‌ حتمابروکه اگه مشکلی بودخدانکرده بهت داروبده

سوال های مرتبط

مامان آروین و رادوین مامان آروین و رادوین ۱۱ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آراز 👼🪽💙 مامان آراز 👼🪽💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلو ها 💕 مامان دوقلو ها 💕 ۵ ماهگی
مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری