اسم پسرم آیهان بزارم قشنگه؟یعنی پادشاه ماه

۶ پاسخ

قشنگع

اره قشنگه اسم برادر زادمه

بله اسم پسرمه

اره عالیه مبارکا باشه

آره منم اگه پسر بود میخواسم بزارم آیهان
خیلی دوس دارم این اسمو

آره خیلی

سوال های مرتبط

مامان ❣️بنیامین ❣️👼 مامان ❣️بنیامین ❣️👼 ۷ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان 🐣ایهان مامان 🐣ایهان روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق👶💙 مامان فندق👶💙 روزهای ابتدایی تولد