این آزمایش گلوکز برای هفته چنده ؟؟

۸ پاسخ

همه باید انجام بدن....اونایی که قند دارن دیگه میکنش دو مرحله ای

۲۴ تا ۲۸ وقت داره
بستگی داره دکترت کی بنویسه
اصلا هم نگرانش نباش واقعا سخت نیس من امروز انجام دادم

از ۲۴ هفته میشه تا ۳۰

از ۲۴ تا ۲۸

من الان اومدم آزمایشگاه بدم

پلاکت و کم خونی هم گمونم چک بشه

همه باید انجام بدن ؟
یا فقط کسایی که لب مرز یا دیابت دارن؟

از هفته ۲۴ تا ۲۸ میتونید انجام بدین

سوال های مرتبط

مامان دایار مامان دایار ۲ ماهگی
مامان فندوقی🥰 مامان فندوقی🥰 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷السا🩷 مامان 🩷السا🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرم🩵🩵 مامان پسرم🩵🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۰ ماهگی
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان لنا🐣🐣 مامان لنا🐣🐣 ۷ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۸ ماهگی
مامان نفسم🩷 مامان نفسم🩷 ۳ ماهگی