سلام خانوما ۱۸ هفته باردارم از سینم شیر میاد ینی‌ چی بده ؟؟؟

۱۰ پاسخ

چرا برا من یچی شبیه آبه

من تا الان هیچی ندیدم زایمان دومم هست سر دخترم زود اومد الان خشکه خشکه شل شده اصلا نکنه شیر نداشته باشم

مال من از ۱۳هفته میاد فقط دستش نزن همین

به دکترت گفتی

مال منم میاد طبیعیه

بد نیست ولی دست نزن به سینه هات

دختر الان نباید بیاد اصلا بهش دست نزن سوتین تنگ هم نبند

دس نزنیا گلب زایمان زودرس میاره

ن بد نیس ولی نباید دست بزنین
باعثه زایمان زودرس میشه

اصلا دست کاریش نکن

سوال های مرتبط

مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نیلسا مامان نیلسا روزهای ابتدایی تولد