سلام خانوما عسل ضرر داره؟

۳ پاسخ

مرکز بهداشت به من گف اگه زیاد نخوری بهتره ولی کم ایراد نداره

من شنیدم شربت عسل و‌گلاب باعث زیبایی جنین میشه

نه خیلی زیاد نخوزید

سوال های مرتبط

مامان آنیا دخترم مامان آنیا دخترم ۳ ماهگی
مامان قند مامان مامان قند مامان ۳ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۲ ماهگی
مامان دخترای گلم
💞 مامان دخترای گلم 💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷بشری🩷 مامان 🩷بشری🩷 ۲ ماهگی
مامان 🍓 توت فرنگی🍓 مامان 🍓 توت فرنگی🍓 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هجدهم بارداری