بچها عسل برای چی ضرر داره ؟

۵ پاسخ

نمیدونم چرا بعضیا که اطلاعات ندارن میان از خودشون حرف در میارن میگن و می‌ره
عزیزم بخاطر این ضرر داره که داخل عسل طبیعی ی انگل وجود داره که بدن جنین در برابرش مقاوم نیس و می‌تونه باعث سقط یا مشکلاتی بشه اما اگه عسل کارخونه ای باشه هیچ مشکلی ندارع ب هم طبع ربطی داره که گرمه فقط قند داره که باید هر چیزیو ب اندازه مصرف کنی

عزیزم عسل ضرر نداره،ولی چون بارداری طبع عسل خیلی گرمه باعث سقط بچه میشه خدایی نکزده

کم بخور خیلی نه. چون خیلی گرمه

والا من میترسم بخورم ولی خیلیا تو گهواره گفتن عشل میخورن اما مقدار کم

دکتر من گفت اصلا نخور

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی هفته نوزدهم بارداری
مامان دخترای گلم
💞 مامان دخترای گلم 💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷بشری🩷 مامان 🩷بشری🩷 ۲ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی
مبـیـنا✨ مبـیـنا✨ قصد بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ن‍‌ب‍‌ات‍‌م🍌🍓 مامان ن‍‌ب‍‌ات‍‌م🍌🍓 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قند مامان مامان قند مامان ۳ ماهگی
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد