نمیدونم چرا بعضیا که اطلاعات ندارن میان از خودشون حرف در میارن میگن و میره
عزیزم بخاطر این ضرر داره که داخل عسل طبیعی ی انگل وجود داره که بدن جنین در برابرش مقاوم نیس و میتونه باعث سقط یا مشکلاتی بشه اما اگه عسل کارخونه ای باشه هیچ مشکلی ندارع ب هم طبع ربطی داره که گرمه فقط قند داره که باید هر چیزیو ب اندازه مصرف کنی
عزیزم عسل ضرر نداره،ولی چون بارداری طبع عسل خیلی گرمه باعث سقط بچه میشه خدایی نکزده
کم بخور خیلی نه. چون خیلی گرمه
والا من میترسم بخورم ولی خیلیا تو گهواره گفتن عشل میخورن اما مقدار کم
دکتر من گفت اصلا نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.