دوستان عسل ضرر داره؟

۶ پاسخ

نه مشکلی نیس

کم بخور ، گرمه عسل

نه عسل طبع خنثی داره

زیاد نخور در حد قاشق مرباخوری من سر بارداری اولم زیاد میخوردم سر سه ماه گفتن دیابت بارداری گرفتی

به من دکتر گفت نخور
گفتن توش آنزیم خاصی داره فکر کنم
ک برای جنین خوب نیست

ننن چه سوالیه😐😐

سوال های مرتبط

مامان دخترای گلم
💞 مامان دخترای گلم 💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هجدهم بارداری
مامان ن‍‌ب‍‌ات‍‌م🍌🍓 مامان ن‍‌ب‍‌ات‍‌م🍌🍓 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان قند مامان مامان قند مامان ۳ ماهگی
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری