سلام حلیم خوبه بخورم نفخ نداره اونا ک خوردن بگن

۴ پاسخ

خوبه بخور

نفخ نداره و خیلی مقویه ولی زیاد نخور چون سنگین و دیر هضمه یا نون اینا باهاش نخور

من همیشه میخورم

ن اصلا خیلیم مفیده

سوال های مرتبط

مامان اسرا مامان اسرا ۱۲ ماهگی
مامان مهنا❤آسنا مامان مهنا❤آسنا ۲ ماهگی
مامان دختر کوچولوم 🎀 مامان دختر کوچولوم 🎀 روزهای ابتدایی تولد