۳ پاسخ

بعد من ازمایش دادم ویتامین دی کم بود برا این نوشت برام

فولیک میخورم

دکتر به من داده بود چیزی نگفت ک تو پریودی نخور همیشه میخوردم

سوال های مرتبط

مامان آینده☘️🥹 مامان آینده☘️🥹 قصد بارداری
مامان دخمل من🍓 مامان دخمل من🍓 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری