۴ پاسخ

عزیزم لایک کن منم ببینم جوابارو

من موزیش میخوردم خوشمزه بود مزه شیر موز میداد البته من برا افزایش شیر میخوردم عالی بود

چی هس

نمیدونم من که الان قوطی دوم رو شروع کردم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نیم مامان نی نیم ۵ ماهگی
مامان دونه برفی❄️ مامان دونه برفی❄️ روزهای ابتدایی تولد