۵ پاسخ

من از ۲۷ هفته همین سوالو داشتم میپرسیدم هنوز نزاییدم😉😂

هر بچه فرق میکنه بعضیا میرن بعضیا نه

من سر بچه اولم ۳۴ هفته بدنیااومد وزن ۲۶۰۰

فک نکنم معمولا دستگاه میرن اون برای ۳۶ هفته به بعده ممکنه دستگاه نره

من ۳۳ هفته دو قول هم شنیدم که دستگا نرفته

سوال های مرتبط

مامان صالح 💙سامیار مامان صالح 💙سامیار روزهای ابتدایی تولد