۵ پاسخ

اونومالی از ۱۸ که من ۲۰ هفته رفتم اصلا عجله نکن

آنومالی هفته ۱۸تا۲۱

۱۸هفته

آنولمالی هست ۱۶-۱۸هفته

اگر سلفری ندادی ، تو ۱۵ هفته ازمایش غربالگری دوم و بعدش در ۱۹ هفته ( ۱۸ هفته و ۲ روز ) باید سونو انومالی بدید

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیستم بارداری
مامان فندق 🌰✨ مامان فندق 🌰✨ هفته بیستم بارداری
مامان مهرسام و فندوق مامان مهرسام و فندوق هفته دهم بارداری
مامان لوبی مامان لوبی هفته بیست‌ودوم بارداری