ابن سنو منه چطوره




البته تنبلی هم دارم

تصویر
۵ پاسخ

تخمدان چپ نوشته کیست داره

پنج هفته و دو روزی اصلا هنوز هیچی نیست نگران نباش ده روزم زوده
بزار ۱۵ روز دیگه برو

سن بارداریت هم ۵ هفته است

ساک حاملگی دیده شده ولی کیسه زرده و قلب جنین تشکیل نشده مجدد ۸ هفته برو که همه چی تشکیل شده باشه

کیسه زرده و قلب تشکیل نشده انشالله ده روز دیگه بری میبینی زود رفتی😘

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دو پسر مامان دو پسر ۶ ماهگی
مامان دو پسر مامان دو پسر ۶ ماهگی
مامان نی نی من🥰 مامان نی نی من🥰 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آراز  کوچولو🫀 مامان آراز کوچولو🫀 هفته سیزدهم بارداری
مامان آروین 🩵تیارا🩷 مامان آروین 🩵تیارا🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ❤️🎁🌷🌷🌷 مامان ❤️🎁🌷🌷🌷 هفته هفتم بارداری
مامان نیکای من🎀🩷 مامان نیکای من🎀🩷 ۲ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 👑 🧿💙 مامان 👑 🧿💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 💙پستونک‌آبی💙 مامان 💙پستونک‌آبی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری