خانوما میشه فقط یک بار سوسیس بخورم؟ میترسم...

۱۲ پاسخ

بخور بابا ، من چندبار سوسیس و کالباس و پیتزا خوردم ،چیپس و پفک و پاستیل

من میخورم توی پیتزاهم میریزم ولی نصف یدونه رو🥲🤣

بخور با من چند وقت یبار میخورم

گلم اگه هوس کردی بخور نوش جونت فقط سرخش کن بخور
منم چندبار خوردم نگران نباش
و اینکه از یه برند خوب درصد بالا بخر کم بخور
استرسم نداشته باش❤

بخور نوش جونت این چیزا کلا خوب نیست ولی پیش میاد گاهی آدم بخوره من تن ماهی خودم نمی‌خورم و نمیخرم تو بارداریم. اونشب خونه مادرشوهر خوردم دیگه زشت بود بگم نمی‌خورم با یبار دوبار چیزی نمیشه

😂😂😂من که خوردم
الان ازش متنفرم

نخور نمیشه من الان خیلی چیزا برابده حذف کردم

آخ گفتی...منم هوس یه ساندویچ بندری دیوونم کرده 🥲

من که زیاد خوردم

من چند باری خوردم

اره من دو بار خوردم

من ک خوردم مگه مشکلیع

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه ۱ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی
مامان ایمان مامان ایمان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تیام🩵 مامان تیام🩵 ۴ ماهگی
مامان 🥹جوجه پسر🥹 مامان 🥹جوجه پسر🥹 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان بنیتا مامان بنیتا ۸ ماهگی