۲ پاسخ

دکتر من میگفت هفته که میره بالا طبیعیه ترشح زیاد بشه ولی حواست باشه اگه بدبو شد حالت سبز رنگ شد یا خیلی پنیری شکل شد و سوزش و خارش داشتی بدون که عفونته

منم دارم رقیق

سوال های مرتبط

مامان شاهان🩵👶🏻 مامان شاهان🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری